MF 8700 | 270–405 LE

AZ ÚJ MF 8700 S SZÉRIA

Az MF 8700 S erőgépei az intelligens EPM motorvezérlési rendszernek köszönhetően akár 405 LE teljesítményre is képesek. Az új csúcsmodell MF 8740 S maximális, állandóan rendelkezésre álló teljesítménye 400 lóerő. Ezzel pedig kategóriájának egyik legmeggyőzőbb modellje, amely tökéletes teljesítmény/tömeg aránnyal és fordulékonysággal is rendelkezik egyben. Az erőgépek meghajtásáról a már jól bevált Tier 4 Final károsanyag-kibocsátási normákat teljesítő AGCO POWER motorok gondoskodnak. 

A S hatás névre keresztelt ráncfelvarrással számos újítás került a 8700-as szériába, mint például vadonatúj Datatronic 5 érintőképernyős monitor, új Auto-Guide automata kormányzási rendszerek, LED lámpaszettek vagy új gumiabroncsméretek. A technikai és a külsőben végrehajtott újítások mellett számos biztonsági megoldást is továbbfejlesztettek a gyár mérnökei.

motor

Az MF 8700 S erőgépek a legmodernebb, harmadik generációs, hengerenkénti négyszelepes,  Common Rail befecskendezőrendszerrel ellátott AGCO POWER erőforrásokat kapták. A motorok teljesítik a Tier 4 Final károsanyag-kibocsátási előírásokat. A két turbónak és az intercoolernek köszönhetően pedig állandó teljesítményen képesek dolgozni.

Az új teljesítmény-vezérlő rendszernek (EPM) köszönhetően akár 30 LE extra teljesítmény leadására is képes az erőforrás. 

A elektronikus motorvezérlési rendszer (EEM) elvégzi a folyamatos finom beállításokat az üzemanyag-befecskendezésben annak érdekében, hogy az emissziós értékek csökkenjenek, a teljesítmény optimális legyen és üzemanyagot takarítsunk meg. Ezen túl az EEM különböző további vezérlési funkciókat is végez, beleértve a motorfordulatszám szabályozását.

Az EEM segítségével a pontos motorfordulatszám gyorsan és egyszerűen aktiválható, így a termelékenység növekszik, a munka minősége megnő, összességében pedig a napi munka könnyebbé válik.

A nagy felületű légszűrő biztosítja az oxigéndús levegő áramlását a motorhoz, ami nagy mértékű teljesítmény növekedést és üzemanyag megtakarítást eredményez.

Az MF 8700 S széria minden motorja hidrotőkével rendelkezik, ami által feleslegessé válik a szelephézag utólagos beállítása. Ezzel a felhasználó időt és pénzt takarít meg, amit más feladatokra fordíthat.

Váltó

A Dyna-VT maximális termelékenységet, a vezető tehermentesítését és az üzemanyag fogyasztás optimalizálását nyújtja. A PowerControl kar lehetővé teszi a fáradtságmentes irányváltást és fordulatszám változtatásokat. Az SV1 és SV2 tempomatok és az előre beállítások használatával a sebesség automatikusan megmarad és azt a motor kikapcsolásakor elmenti a memória.

A határterhelés akkor aktiválódik, hogy ha a motor terhelése megnő és a motor fordulatszáma leesik. A hajtómű csökkenti az előre meneti sebességet, hogy a teljesítmény megmaradjon és a traktor a terhelés ingadozásoknál maximális terheléssel dolgozzon.

A könnyű kezelhetőség és kényelem céljából a dinamikus traktor vezérlés (DTM) a Dyna-VT-vel együttműködik és automatikusan vezérli a motort és a hajtóművet, ha aktiváljuk. A DTM vezérli a motor fordulatszámát, hogy teljesítmény veszteség nélkül az előre meneti sebességet állandó értéken tartsa és a motor fordulatszáma minimálison maradjon.

A Dyna-VT és a  DTM maximális hatékonysággal dolgozik és egyidejűleg egyenletes vezetést és az üzemanyag fogyasztás csökkentését biztosítja.

vezetőfülke

A Dyna-VT a maximális produktivitásra, a vezető tehermentesítésére és az üzemanyag fogyasztás optimalizálására szolgál. A PowerControl-kar lehetővé teszi a fáradságmentes menetirányváltást és a fordulatszám változtatásokat. Az SV1 és SV2 tempomatok alkalmazásával és előre beállításával a sebesség automatikusan megmarad és azokat a motor kikapcsolásakor elmenti a rendszer.

A határterhelés szabályzó akkor aktiválódik, ha a motor terhelése megnő és a motor fordulatszáma leesik. A váltó csökkenti a haladási sebességet annak érdekében, hogy a teljesítmény megmaradjon és a rendszer ne terhelődjön túl. 

A kezelőbarát megoldás és kényelem érdekében a dinamikus traktormanagement (DTM)  integrálva van a Dyna-VT-vel és automatikusan vezérli a motort, váltót. A DTM arra szolgál, hogy a motor a terhelés függvényében állandóan a lehető legalacsonyabb fordulatszámon dolgozzon.

A Dyna-VT és a DTM maximális hatékonysággal dolgozik és egyidejűleg biztosítja az egyenletes vezetést és az üzemanyag fogyasztás csökkentését.

További információ

képek