MF 5700

MF 5700-AS SZÉRIA

Erőteljes AGCO POWER 4-hengeres motorral felszerelve, az MF 5700-as széria két 100 – 110 LE közötti modellt kínál. Mindkét traktor teljesen új fülkével rendelkezik, amelyeket a franciaországi  Beauvais II gyárban készítenek. A teljesen szinkronizált 12×12 váltó minden munkánál ideális sebességet biztosít.

Modell Teljesítmény LE Motor/Hengertérfogat Váltómű
MF 5710 100 Agco Power 4 heng./4,4 l 12x12
MF 5711 110 Agco Power 4 heng./4,4 l 12x12

MOTOR

AGCO POWER 4,4l  - 4 henger

Egy új 4,4 literes AGCO POWER négyhengeres motor hajtja meg a 100 -  110 LE közötti teljesítményű MF 5700 széria modelljeit. Ebben a modern, elektronikusan szabályozott erőforrásban Common-Rail-üzemanyag befecskendezést kombinálnak hengerenkénti négy szelep általi légtömeg hozzávezetéssel. Így a hatékony égés által optimális teljesítőképességet és nagymértékű gazdaságosságot érhetünk el.

Az okos dizájn végett a harmadik generációs SCR technológiához csupán egy karbantartás mentes dízel-oxidációs katalizátort (DOC) kellett hozzácsatolni ahhoz, hogy a legújabb emissziós irányvonalak, legszigorúbb határértékeit teljesíteni lehessen. Az új „All in one“ („Minden egyben“) -  rendszer semmiben nem befolyásolja az áttekinthetőséget és a hozzáférést karbantartás esetére.

VÁLTÓ

A Massey Ferguson 5700-as traktorcsalád új, szinkronizált váltóval van felszerelve, amelyben 2 főcsoporton belül összesen 12 előre és hátrameneti fokozat található. 6 fokozat áll rendelkezésre a szántóföldi munkavégzésre alkalmas 4-12 km/h közti sebességtartományban. A traktorok legnagyobb sebessége 40 km/h.

A modern hajtóművet fel lehet szerelni a fokozatok kényelmes váltására használható, bal oldalt elhelyezett PowerControl karral, amely három funkcióért felelős. Először is a kezelő menetirányt tud választani (előre/hátramenet), másodszor üresbe kapcsolhatja a váltót. Végül pedig a precizitás érdekében a menetirány váltás agresszivitása (gyorsasága) is állítható.

FÜLKE

Az MF 5700-as teljesen új koncepció alapján megépített fülkéje nem hagy kívánnivalót maga után. A kényelmes beszállás, a nagy üvegfelületek és a meggyőző helykínálat egyedülállóak ebben a szegmensben. A kezelőszervek kialakítása elsőrendű, mint például a mechanikus váltókar elhelyezése.

A hazánkban hasznos opciók között természetesen megtalálható a klímaberendezés, a  légrugós vezetőülés és a kényelmes oktatóülés is.

TOVÁBBI INFORMÁCIÓK

Prospektus/műszaki adatok

KÉPEK